Outlook vil ikke starte.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 16-12-02 20:41

Hej Ng.

Når jeg forsøger at starte min Microsoft Outlook får jeg følgende besked:
"Microsoft Outlook kan ikke startes. Informationstjenestens DLL-fil blev
ikke fundet. MAPI kunne ikke indlæses informationstjenesten PSTPRX.DLL.
Kontroller, at tjenesten er korrekt installeret og konfigureret."

Jeg har forsøgt at afinstallere og installere på ny uden held. Er der nogle
bud på hvordan jeg kommer videre?? Bruger Office XP!

Hilsen Jan

Fra : pre

Dato : 16-12-02 22:59

Kik dog i nogle af hjælpeteksterne af og til så du ikke, som desværre
mange mange andre skal ha´ at vide at også XP-udgaverne har en find og
erstat rutine. Klik på hjælpe menuen og vælg.

© pre 2002

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-12-02 12:46

> Jeg har forsøgt at afinstallere og installere på ny uden held. Er der
nogle
> bud på hvordan jeg kommer videre?? Bruger Office XP!

Google er din ven:

http://makeashorterlink.com/?J41322CC2