Flexi-trax
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 16-12-02 20:14

Har nogen erfaringer med Flexi-trax, gode som dårlige. Er det noget som en
dreng på 3 1/2 kunne have glæde af? Han er meget glad for Brio togbane og
lego (de små klodser).
Hvad leger jeres drenge med på denne alder, gode ideer ønskes, på forhånd
tak

Vh. Pernille.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-12-02 20:30

Lumholdt&Riber wrote:
> [...]
> togbane og lego (de små klodser).
> Hvad leger jeres drenge med på denne alder, gode ideer ønskes, på

min søn har haft flexitracks, og har da også leget med dem... det største
problem med dem er at de er ret svære at få fra hinanden og sætte sammen
igen....
nu ved jeg ikke hvor meget din søn leger med biler, og baner, hvis det er
meget kan det sagtens være et hit...
min søn har aldrig været en "bilfreak" så hans flexitracks har det meste af
tiden stået i en kasse og er nu flyttet hjem til mormor....
han fik dem iøvrigt da han var omkring 4 år...... og er nu 8....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : JannieogJens

Dato : 16-12-02 20:49

"Lumholdt&Riber" <Ribermail@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lego (de små klodser).
> Hvad leger jeres drenge med på denne alder, gode ideer ønskes, på forhånd

Min søn på 8 har leget meget med flexi-trax siden han var 3, men det er
rigtigt, at de kan være svære at samle og skille ad, en på 3 skal have
hjælp. og så vil jeg sige, at det først er sjovt, når man har mere end 10
meter bane, det er jo ikke sjovt med en bil der kører rundt og rundt. Og
bilerne bruger batteriet på ca. ½ time, så køb en batteri oplader.

Jens

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 16-12-02 21:26

Hej Sabina, Sander og Jens.
Tusind tak for jeres svar.
Jens du skrev, at man ca. skulle bruge 10 meter bane, hvor mange led går der
ca på en meter?

Mange hilsner Pernille

Fra : JannieogJens

Dato : 16-12-02 22:26

> Jens du skrev, at man ca. skulle bruge 10 meter bane, hvor mange led går
der
> ca på en meter?

Tjae sådan cirka 70 på en meter, men det er jo bare min vurdering, at der
skal så mange til. Jeg gjorde det, at jeg købte en pakke i BR. og så satte
en annonce i den blå avis, hvor jeg købte defekte flexi-trax baner, på den
måde fik jeg en masse billige bane stykker, alt det der med broer og
tunneller er ikke så meget værd, det sjove er at få den til at køre ind
under sofaen og ud i køkkenet, eller lægge banen hen over barnet når det
ligger på gulvet, ja det er kun fantasien der sætter grænser.

Jens

Fra : Sander

Dato : 16-12-02 20:59

> [...]
> lego (de små klodser).
> Hvad leger jeres drenge med på denne alder, gode ideer ønskes, på forhånd

Flexi- trax har altid været en stor succes hos vores drenge. De fik en hver
på deres 4 og 6 års fødselsdag ( som ligger 14 dage fra hinanden ).
De har altid været glade for, at lege med det, også da de gik i børnehave.
Hvis jeres dreng er glad for biler generalt og Brio togbanen, så tror jeg
ikke, at i kan gå helt galt i byen, med en Flexi-trax.

Flexi- traxen er også legetøj, som kan holde, modsat mekaniske, blinkende
robotter, biler og hvad man ellers kan få til dem. Hvis flexi-bilen skulle
gå i stykker, kan man jo købe en ny bil seperat, banen har man jo stadigvæk.

Mvh. www.tjekmig.dk