Forlænger stik?
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-12-02 16:32

Da jeg ligger inde med frygtelig mange netværkskabler på 3, 5, 10 og 15
meter kunne jeg godt tænke mig og vide om der eksisterer nogen form for
forlænger stik.

Altså en lille dingenot man stikker begge enderne fra et kabel op i så det
kan blive ét langt kabel.

/Jógvan Lindenskov

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-12-02 16:32

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> wrote in message

Og hvor kan de evt. købes?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-12-02 16:41

brink

8/8 modular samleled (hun-hun) 39,- - -

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-12-02 17:32

Lars Jørgensen wrote:
> brink
>
> 8/8 modular samleled (hun-hun) 39,- - -

Også kaldet en "karamel"

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Villy Jensen

Dato : 16-12-02 18:38

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> wrote in message
>
> Og hvor kan de evt. købes?

Zitech varenummer 989941: 0.1 stk = 6,80 + moms

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-12-02 21:36

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> wrote in message news:mboL9.6599

> Zitech varenummer 989941: 0.1 stk = 6,80 + moms

En del billigere end Brink, må man sige. Tak for tippet.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-12-02 21:10

"Jógvan Lindenskov" wrote:

> Altså en lille dingenot man stikker begge enderne fra et kabel op i så det
> kan blive ét langt kabel.

Jep, en lille dims med to hunner.. Jeg har dog fået frarådet at
bruge dem da jeg kører 100 mbit, efter sigende skulle de kunne
give "knas på linien" og sætte farten ned..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-12-02 05:55

On Mon, 16 Dec 2002 16:31:32 +0100, "Jógvan Lindenskov"
> [...]

>forlænger stik.
>
>Altså en lille dingenot man stikker begge enderne fra et kabel op i så det
De findes, men kan bestemt ikke anbefales, du får masser af
transmisionsfejl.
Disse fantastiske dimser overholder ikke cat 5 standarden (Jeg har
ikke set nogle der har påstået at de kan overholde standarden) Hvis du
har noget udstyr koblet der kan vise transmisionsfejl eks. en HP 4000
switch vil denne gå amok med fejl med disse dimser, det samme sker med
for dårlig kvalitet kabler.
De er fine nok at bruge til at forlænge dine kabler når du har
telefoner koblet til, ja så er de faktisk en nødvendighed.

/Hans