Beta testere søges...
Fra : _Boeskov

Dato : 16-12-02 13:48

Hej.

Jeg har konstrueret et cd-brænderprogram der kan (eller skulle kunne) brænde
audiocd'ere og jeg tænkte om der var et par venlige sjæle der ville være
behjælpelig med en "shake down" test...

Programmet kan hentes på www.bbodata.dk og hedder cs_AudioBurner2. Der
ligger også en demo du kan se on-line...

Det jeg gerne ville vide er noget om stabiliteten og så det generelle
indtryk af programmet samt hvilket OS det er afviklet på...

Med venlig hilsen og tak for hjælpen
BBO Data

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 17-12-02 08:46

On Mon, 16 Dec 2002 13:48:22 +0100, _Boeskov wrote:

> Programmet kan hentes på www.bbodata.dk og hedder cs_AudioBurner2. Der
> ligger også en demo du kan se on-line...

Hvis man har flash vel og mærket.

> Det jeg gerne ville vide er noget om stabiliteten og så det generelle
> indtryk af programmet samt hvilket OS det er afviklet på...

Jeg kan ikke rigtig finde andet end en windows version, så det bliver nok
lidt svært at teste på andre OS'er.

Du bør nok ændre overskriften på din forside, da det ser lidt
frontpage-amatør agtigt ud at overskriften er "New Page 2".

Fra : _Boeskov

Dato : 18-12-02 23:43

Til Bjarke

Mange tak for din "konstruktive" hjælp...
Jeg håber ikke jeg har været årsag til nogen søvnløse nætter for dit
vedkommende....