Hvem har erfaring med Piaggio Zip 45 4T?
Fra : thuridur

Dato : 16-12-02 08:20

Jeg skal ud at købe min første scooter og vil gerne får nogen råd.
Den som jeg er varm på er Piaggio Zip 45 4T. Kan nogen fortælle mig om
det er en god scooter? Er det noget specielt jeg skal være opmærksom
på? Er de svære at sælge igen?

Venlig hilsen,
Thuridur

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 18-12-02 01:10

"thuridur" <thuridur.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> det er en god scooter?
Er det noget specielt jeg skal være opmærksom

Jeg kender ikke til scooteren. så om det er en god scooter ved jeg ikke. Men
en 4 takter på 50 ccm er nok lige lille nok der er ikke meget skud i så
lille en 4 takter.

Tuning af en 4 takter er ikke noget man bare lige gør.
Man skal vide noget om det man laver. Eller kende en der kan hjælpe en
ellers kan det godt blive dyrt.

Jeg tror at det bliver svært at sælge den igen. Da folk der prøver en
scooter går meget efter optræk og der halter en 4takter med så få ccm noget
bagefter. Men en 4 takter er en dejlig maskine køre selv rundt på en 125cm 4
takts scooter.

Mvh. Thomas