hjemmelavede blink
Fra : John Sørensen

Dato : 15-12-02 23:20

Hej ..

jeg har gået og tænkt på at det kunne være sjovt at lave sine blink selv
helt fra bunden.
Er der nogle der har gode råd eller kender til en hjemmeside hvor
fremgangsmåden er beskrevet nærmere,så ville jeg blive meget glad hvis jeg
kunne få et prej.
tak!!!..

Fra : Bo Hansen

Dato : 16-12-02 00:26

Hej
Du kan prøve dette link:
http://home4.inet.tele.dk/lyster/egetgrej.html
Mvh
Bo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-02 17:31

Et gaffel/ske skaft som du borer huller i begge ender og monterer trekrog i
den brede ende er ren gift :)

/Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-02 17:31

Fra : Kenneth Eriksen

Dato : 27-12-02 20:31

Fra : Karen og Jørn Hansen~

Dato : 09-01-03 17:24

Hej Martin.
Jeg fisker næsten kun med hjemmestøbte blink, De er støbt i tin og i
siliconeforme som gennemløbsblink.
der findes en bog der hedder siliconebogen som beskriver fremgangs måden,
den kan sikkert fås på biblioteket, Go Fishing i Odense fører det rigtige
silicone og de sender en brugsvildledning med, jeg har forme i mange
størrelser og former fra 6 -7 gram til 60 og de fanger mindst lige så godt
som købegrej og så er det sjovere.
Hvis du vil vide mere så skriv.

M. v. h.

Jørn Hansen