Julegave til dykkere - Ny butik
Fra : pt

Dato : 15-12-02 13:46

En ny butik er åbnet på Fyn i Saltofte, hvor Allan Greisen holder til. Hold
da helt op, hvor der er hygge og en rigtig god dykkerstemning. Butikken har
atmosfære og et rigtig godt udvalg af dykkervarer. Det var bare en
fornøjelse at komme på besøg og ønske tillykke.
pt

Fra : JHR

Dato : 15-12-02 14:37

Lugter dælme meget af skjult reklame!

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 15-12-02 16:06

skjult ? ? ?

Fra : Ken Bordig

Dato : 15-12-02 16:49

Ikke særligt godt

Fra : Andersen

Dato : 15-12-02 17:52

Eller også er manden bare glad for sit besøg, og havde lyst til at fortælle
det til alle.
Dette er jo en nyhedsgruppe, for os der dykker, og denne info om at Allan
har åbnet en butik, kan da være til glæde for alle.
Tag jo dog sammen, og få en par nye sko.........!!

Leif Andersen

Fra : pt

Dato : 15-12-02 20:31

Som skrevet står var jeg glad for at se en ny butik og nej det er ikke
"skjult" reklame og jeg ved ikke om han er online og sluttelig er det jo en
nyhedsgruppe med nyheder, som jeg selv mener at have glæde af.

mvh

pt

Fra : Jens Didriksen

Dato : 16-12-02 11:04

> [...]
> Allan har åbnet en butik, kan da være til glæde for alle.
> Tag jo dog sammen, og få en par nye sko.........!!

Jeg må erklære mig enig. Selv om jeg personligt også er træt af spam og
krampagtige forsøg på skjult reklame, så har jeg også lidt svært ved at se
den store stygge ulv lige i denne her oplysning.

Men hvis nogen gerne vil have noget spam/skjult reklame/information om
Allan, kan jeg da oplyse at han rent menneskeligt er en utrolig fin fyr som
altid har sat sin dykkerentusiasme over sin potentielle mulige indtægt, i
modsætning til 90% af resten af landets dykkerbikser...

På kort sigt kan man jo sige at det er en elendig måde at drive en foretning
på, men på længere sigt er jeg da ikke i tvivl om at han vil oparbejde en
utrolig mængde good-will hos hans kunder.

Det betyder også at det er et sted hvor jeg godt kunne tænke mig at handle -
selvfølgelig under forudsætning af at de produkter som jeg ønsker forhandles
i hans butik, leveringstiden er kort osv.

Didrik
Der iøvrigt ikke har set eller snakket med Allan i over et år - så denne
kommentar er 100% min egen.

Fra : Andersen

Dato : 16-12-02 18:26

Davs.........

> Didrik
> Der iøvrigt ikke har set eller snakket med Allan i over et år - så denne
> kommentar er 100% min egen.

Er du nu også sikker på det??:)))))))

Leif Andersen

Fra : Jens Didriksen

Dato : 17-12-02 11:22

> Er du nu også sikker på det??:)))))))
>
> Leif Andersen

Nu er jeg jo lidt skitzofren, så deeet...

Didrik

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 17-12-02 13:43

Utroligt at en enkelt mands glæde over en "hyggelig" butik kan afføde over
10 indlæg i denne gruppe. Hvem spammer mest, den oprindelige forfatter eller
jer "hundehoveder" ????

Glædelig jul i øvrigt

Kenneth Dideriksen

Fra : TJOR

Dato : 17-12-02 18:09

Det var da på tide at der var en der sagde disse vise ord.
Er normalt bare med på en kigger og tænker tit:"er dette overhovedet en
seriøs NG med alt dette ordkløveri"

God jul til alle og især til dig didrik

Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-12-02 01:18

TJOR wrote:
> Det var da på tide at der var en der sagde disse vise ord.
> Er normalt bare med på en kigger og tænker tit:"er dette overhovedet
> en seriøs NG med alt dette ordkløveri"'

? Definer "seriøs".

> God jul til alle og især til dig didrik

?? Hvad har jeg NU gjort... ?

Didrik

For informationer om mine private holdninger til dykning, tjek:
www.harleyluja.dk/jedi.htm

Fra : Th. Larsen

Dato : 18-12-02 09:18

Didrik du skriver at du har dykket på Holmengraa i Norge (80 meter). Hvor
ligger den?

/Th.

Fra : Allan Hansen

Dato : 18-12-02 10:05

Th. Larsen <SLETthomasara@vip.cybercity.dkSLET> skrev i en
nyhedsmeddelelse:atpb0f$19o9$1@news.cybercity.dk...
> Didrik du skriver at du har dykket på Holmengraa i Norge (80 meter). Hvor
> ligger den?

Hej Thomas.
Nå der er stadig liv i dødsmaskinen.
http://www.skovheim.org/holmengr.htm

Allan Hansen

Fra : Th. Larsen

Dato : 18-12-02 10:16

Tak for linket!
Og min Mercedes kører stadig, hvis det er den du hentyder til

/Th.

Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-12-02 16:37

Th. Larsen wrote:
> Didrik du skriver at du har dykket på Holmengraa i Norge (80 meter).
> Hvor ligger den?

Se http://www.kvaktek.dk/ under vrag.

Hilsen

Didrik

Fra : Th. Larsen

Dato : 18-12-02 22:27

Tak for linket, flotte sider i øvrigt.

Fra : TJOR

Dato : 18-12-02 10:57

Jeg mener bare at det jævnligt virker som om at hvis man er flink og kommer
med gode råd til køb/ture står det tit nogen klar til at råbe REKLAME/SPAM
eller er det ang. udstyr Så sker det jo også med mellemrum at der er en der
har utroligt gode oplevelser med noget eller generelt er meget glade for den
betjening man har fået i en butik så er "de" der igen og så udvikler et
seriøst spørgsmål sig til at strengen kører af sporet med beskyldninger om
injurier og andet godt og jeg kan da sagtens nævne bare to navne (med risiko
for at blive "flået"): Leif Andersen og Peter Fjelsten. Der med ikke sagt at
der ikke er andre.

Generelt syntes jeg der er mange seriøse oplysninger/spørgsmål, men det har
som sagt, efter min mening en tendens til at kammeover.

Tjor

Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-12-02 16:35

> [...]
> godt og jeg kan da sagtens nævne bare to navne (med risiko for at
> blive "flået"): Leif Andersen og Peter Fjelsten. Der med ikke sagt at

Problemet er at vi bevæger os i en gråzone.

Så snart at man udsender noget til folk som de ikke har bedt om spammer man
dem i princippet. Men omvendt skal der selvfølgelig være plads til at dele
sin begejstning for noget udstyr eller en butik uden at blive hængt
offentligt. Man skal blot være meget konkret i sin anbefaling og ikke bare
skrive "jordens bedste dykkerbutik - punktum".

En sådan anbefaling kan ingen bruge til noget som helst.

> Generelt syntes jeg der er mange seriøse oplysninger/spørgsmål, men
> det har som sagt, efter min mening en tendens til at kammeover.

Ingen er fuldkommen.

Didrik

Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-12-02 07:23