IIS 5.1 i XP professionel, er det en neddr~
Fra : John N.

Dato : 14-12-02 22:32

Hej Derude
Jeg fumler lidt rundt i min nye XP efter at havde brugt NT 4.0 og ISS fra
Option pack 4 i lang tid.
Det ser nu ud som om jeg ikke kan lave flere websites, men kun kan lave
underfoldere til "Standardwebsted ". Min XP kører noget IIS 5.1 via MMC men
jeg er forvirret
Hvad jeg misset noget ? Er 5.1 en nedgraderet ting eller ?

Fra : René Jensen

Dato : 14-12-02 23:44

John N. wrote:
> [...]
> jeg er forvirret
> Hvad jeg misset noget ? Er 5.1 en nedgraderet ting eller ?

Det er meget muligt - med Windows 2000 Professional installeret
"mangler" føromtalte feature med IIS, som først er tilgængelig fra en
Windows 2000 Server udgave.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : ///JJ

Dato : 14-12-02 23:45

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> wrote in message

> Det er meget muligt - med Windows 2000 Professional installeret
> "mangler" føromtalte feature med IIS, som først er tilgængelig fra en
> Windows 2000 Server udgave.

Windows 2000 Advanced Server, rent faktisk :)

mvh
///JJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-12-02 10:42

///JJ wrote :

> Windows 2000 Advanced Server, rent faktisk :)

det kan da ikke passe, at det kun er muligt at lave specifikke domæner (som
jeg regner med der tales om) på en Adv. Server ? Jeg er med-adm på en
Windows 2000 Svr med flere websites på, og jeg mener bestemt ikke, at det
er en adv- server.

FUT : dk.edb.system.ms-windows.server

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
** Citat: Jeg ønsker mig en pornofilm i adventsgave **