Flash af en 3310
Fra : yyyy

Dato : 14-12-02 16:55

Jeg har fået flashet min Nokia 3310 op til en version 5.47.

Siden da er den begyndt ind imellem bare at gå ud!! uden varsel. Er der et
eller andet unlockeren har glemt eller er det kendt fejl i den version af
SW. Jeg har bare ikke læs om den type fejl før.

MVH

Fra : Th Frydensberg

Dato : 14-12-02 17:26

5,47 er fyldt med fejl ...........

Fra : Ian

Dato : 14-12-02 18:09

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
> 5,47 er fyldt med fejl ...........

Yep! Jeg ville nu også have taget midst v.5.57 i stedet, hvis jeg skulle
opdatere.
5.47 kan godt lide at gå ud af og til, især hvis du skriver eller læser
beskeder.

Mvh Ian