Hjælp til InstallShield Express V2.12
Fra : SpookiePower

Dato : 14-12-02 16:35

Vi skal til at aflevere en klient/server eksamensopgave - et program,
udviklet i Delphi 5 - som gør brug af en Paradox tabel, en Interbase
database, Quick Report og har en del SQL liggende på selve klienten.
Jeg skal i den forbindelse samle det hele med Install Shield Express
så det er lige til at installere. Jeg har før gjort brug af Install Shield
Express men kun i forbindelse med et program og en paradox
database, hvilket fungerede fint. Mit problem er hvordan jeg skal
sætte Install Shield Express op. Vores Paradox tabel køre ikke
gennem BDE'en.

Under InstallShield Objects har jeg valgt -
BDE (Borland Database Engien) -> Paradox Driver + SQL Engien
SQL-Links -> InterBase
QuickReport Component Packages

Er der nogle som kan se om jeg gør det rigtigt eller mangler noget ?