Efekter lyd
Fra : SY.

Dato : 19-01-01 00:59

Hej med jer :)
min spørgsmål er ikke retmeget om flash problemer.
jeg har lavet en lille tegne film i flash men jeg kan ikke sætte lyd til den
fordi min egen lyd er dårligt til det karektere.
så spørgsmålet er Findes der nogen programmer der kan ændre lyden totalt??
hvis det findes hvad hedder den program ?.
jeg hved at SB live kan ændre den men det lyde kan ikke optages med efekter
eller kan det ? Hvordan ????løsninger andet end bånd optager findes det ?
i kan se det handler stadig om flash undskyld igen hvis det er forkert
gruppe.
mvh Suat.

Fra : Peter T.

Dato : 19-01-01 06:46

In article <948074$15la$1@news.cybercity.dk>, surat@forum.dk says...
> så spørgsmålet er Findes der nogen programmer der kan ændre lyden totalt??
> hvis det findes hvad hedder den program ?.

Prøv at søge på Cool Edit, som er et kommercielt lydredigeringsprogram,
men vist stadig findes i en demoudgave, med begrænset brugerflade. Det
kan det du spørger efter og mere til.

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Ricki

Dato : 02-02-01 09:49

Jeg må give peter ret i at det du leder efter er Cool Edit Pro. Det kan
downloades fra deres hjemmeside, som jeg ikke lige har adressen på.
Ricki