Java mangler i Netscape 4.79 i Red Hat 8
Fra : Gunner Poulsen

Dato : 12-12-02 18:14

Hej Venner.

Jeg har på min Red Hat 8 installeret følgende 2 RPM-pakker:
netscape-communicator-4.79-1
netscape-common-4.79-1

I de RPM-pakker jeg installerede fra Red Hat til 7.3 og tidligere var
Netscapes implementering af Java med i pakken. Det er den ikke i RH 8.0.
Er der nogen der ved om man kan finde den et sted?

Gunner Puolsen.
--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk

Fra : Heine Laursen

Dato : 13-12-02 08:25

Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote in news:3df8c3c0$0$204
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> Netscapes implementering af Java med i pakken. Det er den ikke i RH 8.0.
> Er der nogen der ved om man kan finde den et sted?

http://java.sun.com/products/

Heine Laursen

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 14-12-02 13:05

Heine Laursen skrev:
> Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote in news:3df8c3c0$0$204
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> http://java.sun.com/products/

Ja - der ligger SUNs implementation af Java. Det jeg SKAL bruge (til min
netbank) er Netscapes implementation. Den er en del af Netscape 4, men
er ikke med i Red Hats RPM. Kan den ikke installeres seperat, eller kan
der hentes RPM'er der indeholder den?

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk

Fra : Heine Laursen

Dato : 15-12-02 03:14

> [...]
> netbank) er Netscapes implementation. Den er en del af Netscape 4, men
> er ikke med i Red Hats RPM. Kan den ikke installeres seperat, eller kan

Kan denne her bruges?

http://wp.netscape.com/plugins/jvm.html

Heine Laursen

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 15-12-02 09:40

Heine Laursen skrev:
> Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote in

> Kan denne her bruges?
>
> http://wp.netscape.com/plugins/jvm.html

Det er stadig SUNs java - nej.

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk

Fra : Kim Hansen

Dato : 15-12-02 09:50

Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> writes:

> [...]
> Netscapes implementering af Java med i pakken. Det er den ikke i RH 8.0.
> Er der nogen der ved om man kan finde den et sted?

I Debian ligger Netscapes Java i en separat pakke (netscape-java-477),
der findes måske en tilsvarende pakke i RedHat.

--
Kim Hansen | |\ _,,,---,,_ | Det er ikke
Dalslandsgade 8, A708 | /,`.-'`' -. ;-;;,_ | Jeopardy.