Skærme
Fijala 3554
hvilken fladskærm??
Fra : Jens Peter Troelsen

Dato : 05-03-01 17:31

Hej NG.

Jeg står og skal ud at købe en fladskærm til en frisør-salon. Kravene til
skærmen er at den ikke må være 'computer-grå' eller hvis. Kan man få
fladskærme på ca. 15-17" i sort ell. anden farve? Og hvor finder jeg de
bedste skærme? (det er ikke prisen der bestemmer...)

Med venlig hilsen

Jens Peter Troelsen

Fra : Esben Vidstid

Dato : 07-03-01 17:01

"Jens Peter Troelsen" <Hallo@jens-peter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fladskærme på ca. 15-17" i sort ell. anden farve? Og hvor finder jeg de
> bedste skærme? (det er ikke prisen der bestemmer...)

Prøv en Mermaid.

--

Esben

Fra : Dr. Ralph

Dato : 07-03-01 19:06

On Mon, 5 Mar 2001 17:30:55 +0100, "Jens Peter Troelsen"
<Hallo@jens-peter.dk> wrote:

> [...]
>fladskærme på ca. 15-17" i sort ell. anden farve? Og hvor finder jeg de
>bedste skærme? (det er ikke prisen der bestemmer...)

Udover Mermaid har Sony netop lavet en 15' TFT i kulsort, der fylder
UTROLIGT lidt - og som kan drejes 360 grader - og ligge i underlige og
umulige vinkler (hvad man så ellers skal bruge det til) - tror nok,
det er den, de bruger i receptionen i serien "hotellet" (i hvert fald
i de første 10 afsnit - har ikke set den siden)
Skærmen hedder Sony N50-PS og koster mellem 12.000 kr og 15.000 kr -
alt efter, hvor du køber den.

Hér kan du se den sammen med et par andre design skærme fra Sony:
http://www.sony-cp.com/_E/Products/Monitors/tft-flat-display/index.html

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.