Kan man SW-upgrade med F/M-Bus kabel
Fra : Andersen

Dato : 11-12-02 23:37

Se subj.
Evt et tip om hvilket program der
kan den slags julelege og hvor man
finder de forskellige SW. ver. til
Nokia 33xx

Fra : Ian

Dato : 11-12-02 23:54

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
news:at8en8$122o0r$1@ID-152860.news.dfncis.de...
> Se subj.

Nej det kan man ikke. Spørgsmålet er stillet utallige gange, også indenfor
den sidste uge.
Brug http://groups.google.com/ til den slags.

Mvh Ian

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 00:19

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:at8flb$6sp$1@sunsite.dk...
> "Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
>

> Nej det kan man ikke. Spørgsmålet er stillet utallige gange, også indenfor
> den sidste uge.
> Brug http://groups.google.com/ til den slags.

Ja ok den 24/11 var der et indlæg som svarede på subj,
men det vil jeg ikke just kalde sidste uge. Normalt kigger jeg tilbage
sålangt serveren tillader, men idet jeg først startede i Dec med denne NG
så fik jeg jo ikke Nov. med.

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 12:05

> Ja ok den 24/11 var der et indlæg som svarede på subj,
> men det vil jeg ikke just kalde sidste uge.

D. 11/12 (igår) var der én der spurgte om det samme i dk.teknik.mobil. Der
er mindst ligeså mange der spørger i dén gruppe, så det var nok det, jeg
tænkte på, da jeg skrev indenfor en uge. Hvis ikke du læser den, kan du med
fordel gøre det, da mange af tingene der kommer op og vende er de samme som
dem i denne gruppe.

Mvh Ian

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 16:35

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:at9qg9$g6$1@sunsite.dk...

> [...]
med
> fordel gøre det, da mange af tingene der kommer op og vende er de samme

Nååå fordi jeg læser den rigtige NG og andre poster OT i andre, så skal jeg
klandres for ikke at have set det. Hvis det er den nye stil, ja så ved jeg
sq snart
ikke hvad vi skal med NG opdelingen. Lad os istedet lave en OTD som foreslår
alle NG nedlagt og så bare en vi kunne kalde alt.alt, og der kunne man så
bare
poste løs.

God Jul.

/Andersen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-12-02 16:46

> [...]
foreslår
> alle NG nedlagt og så bare en vi kunne kalde alt.alt, og der kunne man så

Hovhov, det skulle være dk.alt ;)

Så mangler vi bare dk.alt.binaer!

// Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-12-02 16:54

Andersen skrev:

> [...]
>klandres for ikke at have set det. Hvis det er den nye stil, ja så ved jeg

news:dk.teknik.telefoni.mobil er faktisk den korrekte gruppe til dit
spørgsmål - det har jo ingenting med unlocking at gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 17:37

> Nååå fordi jeg læser den rigtige NG og andre poster OT i andre, så skal
jeg
> klandres for ikke at have set det.

Netop derfor henviste jeg dig allerede i mit første indlæg til groups.google
men der gad du åbenbart ikke kigge...

/Ian

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 17:39

"Ian" <ian@it.dk> wrote in message news:atadtk$792$1@sunsite.dk...
> Netop derfor henviste jeg dig allerede i mit første indlæg til
groups.google
> men der gad du åbenbart ikke kigge...

Så ville du jo forresten heller ikke have haft problemet med kun at kunne se
indlæg fra og med november eller hvad det var du skrev...

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 19:35

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:atae0i$803$1@sunsite.dk...

> groups.google
>
> Så ville du jo forresten heller ikke have haft problemet med kun at kunne
se
> indlæg fra og med november eller hvad det var du skrev...

Ja hvad var det nu jeg skrev. Prøv http://groups.google.com eller læs
blot en dag tilbage i tråden.
MHT om hvorvidt SW upgrade hører til her eller der, så er det jo sådan at
der ikke findes en SW-upgrade gruppe, men SW-upgrade hænger
unægtelig meget sammen med unlock, idet det er noget mange mennesker
får foretaget samtidig. Derfor vil jeg mene at dette er det rette forum, og
sålænge der ikke er nogen FS der modsiger mig, har jeg ret. Det er
sund fornuft når det er bedst.

Godt Nytår

Fra : Ian

Dato : 12-12-02 20:35

> "Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:atae0i$803$1@sunsite.dk...
> Ja hvad var det nu jeg skrev. Prøv http://groups.google.com eller læs
> blot en dag tilbage i tråden.

Flot, du er ved at lære det

> [...]
> der ikke findes en SW-upgrade gruppe, men SW-upgrade hænger
> unægtelig meget sammen med unlock, idet det er noget mange mennesker

Der er nu også mange mennesker, som har en (ulåst) telefon, som de måske har
haft i længere tid, men blot ønsker opdateret af en eller anden grund. De
skal så henvende sig i mobil gruppen eller..? Vi er vist ude i en gråzone
her, hvor vi kan argumentere både for det ene og det andet, men jeg har jo
heller ikke brokket mig over en SW-update post her i unlock.
Det korte af det lange er, at selvom der var 100% specifikke grupper til
alt, ville folk sgu alligevel poste OT af og til, og det er derfor jeg er
fortaler for at søge på google i stedet for en enkelt gruppe, når man leder
efter tidligere indlæg.

> Derfor vil jeg mene at dette er det rette forum, og
> sålænge der ikke er nogen FS der modsiger mig, har jeg ret. Det er
> sund fornuft når det er bedst.

Du tænker på samme (skræmmende) logiske måde som min kæreste

Mvh Ian

Fra : Andersen

Dato : 12-12-02 21:47

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:ataobh$222$1@sunsite.dk...

> Du tænker på samme (skræmmende) logiske måde som min kæreste

Ja så har du jo hermed bekendtgjort at du er en tøsedreng og din kæreste
har flere nosser end dig, eller at du er "damen" i et homo forhold.
Fakta er nemlig at det er mænd der mest logiske. Og hvordan fandt jeg
så på dette (skræmmende) udsagn ? ............jo jeg brugte logik.

God Påske