Ventiler med tommegevind??
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 11-12-02 23:40

Hvem i denne pseudo-verden ved hvor man finder (køber) ventiler med
tommegevind.
Jeg mener at vide at det er 3/4 tommegevind.
Det er 7 l. faberflasker.

God jul til de herre og damer...

Fra : C-3PO

Dato : 12-12-02 16:28

Søsport i Århus har dem

Søren

Fra : Broeng

Dato : 12-12-02 21:50

Jeg købte nogle hos JJ-technique, v/Jan Jørgensen for et par år siden. Det
kan være han stadig kan skaffe dem.

www.jj-technique.com

Mvh
Anders