Barcode component ean128 til delphi 6 -7
Fra : Robert Hansen

Dato : 11-12-02 20:39

Er der nogen der ved hvor man kan få fat på en delphi barcode ean128
component, der kan danne og printe disse barcodes, og som virker.

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 12-12-02 02:54

Jeg har ikke uhyggeligt meget forstand på Barcodes, men dengang Rave hed
Report Printer Pro, kunne de udskrive barcodes. Om det så også inkluderer
ean128, må du lige selv undersøge.

RPP/Rave laves af

http://www.nevrona.com/

og Rave er i en reduceret version inkluderet i Delphi 7 (som vistnok ikke
har barcode funktionalitet).

Hilsen,

Lars Dybdahl.

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/

Fra : Sebastian P.

Dato : 14-12-02 16:27

On Wed, 11 Dec 2002 20:38:47 +0100, "Robert Hansen" <rkh@mail.tele.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan få fat på en delphi barcode ean128
>component, der kan danne og printe disse barcodes, og som virker.

http://www.activebarcode.com

ActiveX komponent, derfor også kompatibel med Delphi :)

Indeholder mulighed for mange forskellige typer, deriblandt også
UCC/EAN 128

--------
People they come together...People blast foxes apart...