Hej Kurt
Du skal bruge den konto, hvor du købte det, er det noget til en værdi
under 9.800 (2001) skal det være kredit
denne konto og husk det skal være kredit på indgående moms også ( ikke
noget med udgående moms).
(Sælger du til en ikke momsregistreret (privat) skal på fakturaen skrive
bruttobeløbet og tilføje at det er incl. moms.)
Er det inventar du stadig ikke har afskrevet færdig på skal du bruge den
konto (under aktiver).
PS Hvad har du til salg, noget jeg kan bruge/købe ?
Hilsen
Inge
Kurt Moskjær Andersen <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:koLo6.5132$XX2.95183@twister.sunsite.dk...
> Hej!
>
> Hvis man ønsker at sælge noget af sit kontorinventar som f.eks.
skriveborde,
> hvordan forholder man sig så rent regnskabsmæssigt til det? Hvordan
skal
> indtægten fra inventaret føres i regnskabet?
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Kurt Moskjær Andersen
>
http://www.moskjaer-data.dk/
>
>