MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp med internet explorer ver. 6.0.2600.~
Fra : Boie

Dato : 09-12-02 17:53

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, grunden til at når jeg går ind på en side
med mange billeder, så kan jeg ikke se allesammen med mindre jeg med trykker
på venstre museknap, hvor ved der frenkommer en menu med flere ting jeg kan
vælge.
Jeg skal jeg vælge den der hedder vis billede, så kommer billedet men det er
jo ret irriterende hvis der på siden er 50 billeder og jeg kun kan få de 10
og skal bruge den førovennævnte metode for at se de andre.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig for det er ret irriterende, sådan
har det været den sidste måned og jeg har ikke været inde og rører
indstillinger el. lign.

på forhånd tak

M.v.h Boie www.boie.dk

Fra : JL

Dato : 09-12-02 19:23

> [...]
sådan
> har det været den sidste måned og jeg har ikke været inde og rører
Der er flere der har det problem efterhånden. Jeg har selv fået samme
problem efter at have kørt Windows Update. På Microsoft's support sider er
der en mulig løsning, men det gælder kun for folk der har enten Norton
Antivirus eller Norton Firewall installeret:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;316545
Hvis du ikke har nogle af ovenstående programmer så har jeg desværre ikke
nogen løsnings forslag.
Mvh
JL

Fra : Boie

Dato : 11-12-02 18:44

Hej JL

Tak for linket til Microsoft, det hjalp, jeg brugte Knowledge Base-artikel-
283807, afsnittet Restore Default Associations for Graphics File Types, så
endnu engang tak.

M.v.h Boie www.boie.dk

Fra : Boie

Dato : 11-12-02 18:44