kan ikke redigere i Office prg. "låst for ~
Fra : Steen Clausen

Dato : 09-12-02 17:14

Jeg kan ikke redigere på nogen måde i mine Office produkter. Jeg har ingen
problemer med at åbne filerne, men kan ikek gemme eller redigere i dem på
nogen måde. Hvad skyldes det??

Mvh Steen Clausen

Fra : Søren Blom

Dato : 09-12-02 19:43

"Steen Clausen" <Cluudi@tdcadsl.dk> skrev
>Hvad skyldes det??

Hvis du fortalte hvilken version af Office pakken du bruger, er det nemmere
at hjælpe.
Ud fra hvad du skriver, så lyder det som om at det er Office XP du har knas
med, hvis mine antagelser er rigtige, så har du glemt at aktivere din
Office. Har du ikke gjort det begynder den at gøre som det du oplever.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-12-02 19:30

"Steen Clausen" <Cluudi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med at åbne filerne, men kan ikek gemme eller redigere i dem på

Hvis det er Office XP kan det skyldes, at du har glemt at registrere og
aktivere hos MS - ellers at du har en piratkopi. Efter nogle få fosøg
ophører pakken med at fungere indtil den er registreret og aktiveret.

Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-12-02 19:30