Hvad er der galt her???!!!
Fra : Noureldina

Dato : 09-12-02 14:22

Det burde ellers være så simpelt men...

var
x,a: double;
n : integer;
begin
a:=1;

while (a<=4) do
begin
x:=0,5; // Her kommer fejlen [Error] Unit1.pas(35):
'END' expected but ',' found
for n:=1 to 50 do
begin
x:=a*x*(1-x);
end;
for n:=1 to 50 do
begin
x:=a*x*(1-x)
Form1.Canvas.MoveTo((a-1),(x-1));
Form1.Canvas.LineTo(a,x);
end;
end;
a:=a+0,1;
end;

Jeg ved at der længere nede kommer problemer med koordinatsættene, men det
er ikke min bekymring lige for øjeblikket.

På forhånd tak

- Rikke Bendlin =)

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 09-12-02 15:01

In article <3df49c9c$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Noureldina@mail.dk says...
> x:=0,5; // Her kommer fejlen [Error] Unit1.pas(35):
> 'END' expected but ',' found

Brug punktum, ikke komma.
--
Toke Eskildsen <URL:http://ww.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Noureldina

Dato : 09-12-02 14:56

Det er ligemeget, jeg har fundet fejlen... hvorfor bruger de også . som
komma i USA?! =)

"Noureldina" <Noureldina@mail.dk> wrote in message
> Det burde ellers være så simpelt men...
>
> procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
> var
> x,a: double;
> n : integer;
> begin