Installation af Windows (os/2)
Fra : Karsten

Dato : 05-03-01 08:36

Jeg ved godt, at der her er et meget dumt spørgsmål, men
Kan det lade sige gøre på den ene eller anden måde at installere Windows
(3.xx), uden at jeg skal starte forfra (HPFS format).

Fra : "Derly Lütken"

Dato : 05-03-01 14:39

I artikel <XlHo6.4462$XX2.74134@twister.sunsite.dk>, skrev "Karsten"
<kfcdk@hotmail.com>:

> Jeg ved godt, at der her er et meget dumt spørgsmål, men Kan det lade
> sige gøre på den ene eller anden måde at installere Windows
> (3.xx), uden at jeg skal starte forfra (HPFS format).

Prøv under "Installer nyt software" (Det er trods alt ikke windoze
som overordnet styresystem)

--
\\Derly

Fra : Bent Nielsen

Dato : 05-03-01 16:07

Hvis det er windows til brug sammen med Os2, så er der en installer som
kan dette.

Den finde pa hobbes