Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Print af hjemmeside
Fra : Peter Holm

Dato : 08-12-02 00:02

Hejsa,
jeg prøver på at printe denne hjemmeside ud
http://www.geocities.com/Hollywood/2093/imglh/lhimg17.html
men det er mig et næsten umuligt projekt.
Her er hvad jeg har prøvet indtil nu:
1. Printer direkte fra sitet. Jeg kan ikke undgå at få heading + slutnoter
med, og desuden klippes billeder over.
2. Kopieret til Word og printer derfra. Koderne på siden gør åbenbart, at
Word ikke kan finde ud at opstille det korrekt.
3. Kopieret og sendt en mail til mig selv. Giver samme resultat som 1.
4. Kopieret til Adobe InDesign. Kun teksten kommer med.
5. Kopieret til Hot Dog Pro og Adobe GoLive. Kun HTML-koder og tekst vises.

Hvordan printer man en hjemmeside ud, så det bliver pænt og ikke klippes
over uønskede steder ?

MVH
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-12-02 02:05

Peter Holm skrev:

> Hejsa,
> jeg prøver på at printe denne hjemmeside ud
> http://www.geocities.com/Hollywood/2093/imglh/lhimg17.html
> men det er mig et næsten umuligt projekt.
[snip]
> Hvordan printer man en hjemmeside ud, så det bliver pænt og ikke
> klippes over uønskede steder ?

Tag et screenshot (Alt + PrintScreen) og tag det ind i et
billedbehandlingsprogram, ret det til og print. Så kan det styrres!

Uden og ha' prøvet at printe det ud, tror jeg at Opera 6.05 klarer det godt
nok. Hvis "header" og "footer" slås fra under "print options", ser "print
preview" helt godt ud.

--
Lars

Fra : Peter Holm

Dato : 08-12-02 18:41

> [...]
godt
> nok. Hvis "header" og "footer" slås fra under "print options", ser "print

Det funker. Tak.
Peter