Gammeldags træ fødder til skab
Fra : rsa

Dato : 07-12-02 21:19

Hej
Jeg har nu været mange steder for at købe runde "fødder " til et gammelt
karlekammerskab - uden held.
Er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sadan nogle?
Har prøvet: tømmerhandler - hobby forretninger - møbelforretninger og
genbrugsforretninger.
Det må gerne være i nærheden af Aabybro/Aalborg området (med mindre det er
net handel).

--
Best regards
Ruth Søborg

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 08-12-02 10:09

rsa skrev:

> Jeg har nu været mange steder for at købe runde "fødder " til et gammelt
> karlekammerskab - uden held.
> Har prøvet: tømmerhandler - hobby forretninger - møbelforretninger og
> genbrugsforretninger.

Møbelforretningen burde nok kunne hjælpe dig. Men de vil sikkert
ikke have bøvlet med det.

Du skal finde frem til et møbelsnedkeri, som fremstiller skabe i
den lidt gammeldags stil. De har i kassevis af disse fødder - og
jeg tror let, du kan købe hos dem.

Der er også en god mulighed hos et trædrejeri.

Det bedste er, at finde frem til et firma, der arbejder med disse
ting. Lad være med at ringe. Tag direkte ud til dem. Så skal de nok
hjælpe dig, hvis de kan.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 08-12-02 10:55

> Er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sadan nogle?
> Har prøvet: tømmerhandler - hobby forretninger - møbelforretninger og
> genbrugsforretninger.

Prøv en møbelsnedker, han kan dreje nogle til dig.

Med træ hilsen
Philip Oest Møller

Fra : Michael Lancaster

Dato : 09-12-02 23:35

Prøv med gelænderkugler fra et byggemarked som fx Bauhaus, gelænderkugler
findes som standard (du ved ligesom dem i huset på Christianshavn.

Michael