Att: Brian Axelgaard [9400]
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 07-12-02 20:12

Hej Brian,

Jeg kan se du tidl. har nævnt noget om planing af topstykke - er det noget
du evt. kan hjælpe mig med, jeg har et gammelt topstykke jeg gerne vil ha'
gjort det ved (FS-1), som egentlig godt må gå galt, idet det er overskud fra
en gammel kvadret cylle

Du ska da nok få en lille skilling for det

// Troels

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 08-12-02 17:35

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> en gammel kvadret cylle
> Du ska da nok få en lille skilling for det

Hvorfor skriver du her når du alligevel "lige" har sendt en mail om et andet
emne?
Jeg kan godt hjælpe dig, men det bliver ikke med en drejebænk/fræser - det
bliver den gode gamle metode med groft sandpapir og en jævn overflade. det
virkede fint for mig, men tog selvfølgelig lidt tid :)
Jeg vil da gerne hjælpe dig, men hvordan det arrangeres kan vi lige skrives
ved om internt.