Java-applet-spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-02 17:51

Jeg fatter ikke en hujende dut. På een hjemmeside virker en java-applet, som
jeg har lavet med Anfy. Når jeg efterfølgende vil lave det samme eller noget
tilsvarende på en anden hjemmeside, virker det ikke. Siger, at "billedxx not
found".

På denne side virker det, at 3 billeder skifter. www.linneasunivers.1go.dk
På denne side virker en star-text-applet ikke: www.fynskefoto.1go.dk

Er der nogen der udfra html-koden kan gennemskue, hvad jeg gør galt?

Begge steder er den Anfy-genererede kode sat ind i html-delen af
Frontpage2000 på det ønskede sted og alle filer er importeret til mappen som
anvist.

Mvh og på forhånd tak for hjælpen
Anette Linnea

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-12-02 17:58

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in
<3df226ee$0$200$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:
[...]
> virker det ikke. Siger, at "billedxx not found".
> På denne side virker en star-text-applet ikke: www.fynskefoto.1go.dk

<param name="backImage" value="Himmel2.jpg">

http://www.fynskefoto.1go.dk/Himmel2.jpg -> "Not Found"

http://www.fynskefoto.1go.dk/himmel2.jpg -> et billede kommer frem

Du skal lige skrive det rigtige filnavn. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-02 19:07

> [...]
>
> http://www.fynskefoto.1go.dk/himmel2.jpg -> et billede kommer frem
>
> Du skal lige skrive det rigtige filnavn. :)

Tak - tak og atter tak!

Mvh
Anette Linnea