Linux-wlan og Debian.
Fra : Gregers Petersen

Dato : 07-12-02 17:24

Halløj.

Jeg er ved at sætte wlan op på min Thinkpad i1300, og forsøger mig med
linux-wlan.

Til min store ærgrelse kommer linux-wlan med en række fejlmeddelelser, i
forbindelse med installationen, som jeg ikke kan tyde

Jeg har smidt et dump af min konsol i forb. med install. her:
http://www.pbk.dk/~pbk1610/wlan.txt

Er der nogen her, der har oplevet samme problem, eller har en (idé til en)
løsning?

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-12-02 17:39

"Gregers Petersen" <usenet2@fjern-dettegpweb.dk> writes:

> [...]
> forbindelse med installationen, som jeg ikke kan tyde
>
> Jeg har smidt et dump af min konsol i forb. med install. her:

Blot et gæt, men skal du ikke op på kernel version 2.4 for at få det
til at virke?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbaNOSPAM200211@gen-v.net
+++ATH