1000l palletank
Fra : Kim

Dato : 07-12-02 11:59

Nogen der véd hvor subj kan købes,
gerne i sort plast ?

Mvh, Kim

Fra : ....

Dato : 11-12-02 03:56

Hvis du kører mod Kallehave, fra mortorvejsafkørslen ved Vordingborg, så
ligger der en der handler med den slags.

Mvh
Thomas

Fra : Kim

Dato : 11-12-02 14:55

Tak for info.
Lidt langt fra Amager, men det bliver måske løsningen.

Mvh, Kim

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 11-12-02 17:42

On Wed, 11 Dec 2002 14:54:30 +0100, "Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Tak for info.
>Lidt langt fra Amager, men det bliver måske løsningen.

I Hvidovre ligger der en farvefabrik som sidste år (eller også var det
i foråret) forærede en masse palletanke (brugt til linolie) væk. Der
var et opslag på Usenet, husker ikke i hvilken dk- gruppe - men måske
har de stadig nogle, de vil af med.

Lars

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 11-12-02 21:54

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i foråret) forærede en masse palletanke (brugt til linolie) væk. Der
> var et opslag på Usenet, husker ikke i hvilken dk- gruppe - men måske

Fabrikken hedder Skovgaard og Frydensberg og har telefonnr. 36 75 32 22

Jeg hentede selv 2 stk. hos dem.

mvh
Bendt

Fra : Kim

Dato : 11-12-02 22:52

Dét vil jeg prøve..
Havde de dem kun i klar plast så ?

Mvh, Kim

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 11-12-02 22:51

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse news:at8c12$4c$1@sunsite.dk...
> Dét vil jeg prøve..
> Havde de dem kun i klar plast så ?
>
> Mvh, Kim

Dem jeg så var alle i hvid plast

mvh
Bendt

Fra : Kim

Dato : 12-12-02 10:08

Ok.
Jeg ville meget gerne ha' fat i en sort.
Klar plast en noget knald til regnvand p.g.a. alger.

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-12-02 11:36

Kim wrote:

> Ok.
> Jeg ville meget gerne ha' fat i en sort.
> Klar plast en noget knald til regnvand p.g.a. alger.

Måske kan du male den, eller gør som jeg har gjort, sæt en beklædning af
træ udenpå, så er den heller ikke så grim at se på.
Hvis man så samtidig planter lidt op af den, så bliver den godt skjult.
Evt. kan man sætte et par krukker ovenpå med hængeplanter i.

Ole-J

Fra : John Nielsen

Dato : 13-12-02 18:00

Jeg har faktisk nogle i sorte på 1000 ltr. De står i Glostrup, så der er
ikke så langt at køre.

Hilsen John

Fra : Kim

Dato : 14-12-02 09:27

"John Nielsen" <idskov@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har faktisk nogle i sorte på 1000 ltr. De står i Glostrup, så der er
> ikke så langt at køre.

Hvad er prisen ?
Er der tap-hane på ?

Mvh, Kim