Skærme
Fijala 3554
Forskel på Sony G400 & G400P?
Fra : Bruun

Dato : 05-03-01 00:03

Hej i grp,

Jeg sidder her og savlr over min fremtidige monitor. Men så da jeg surfer
ind på edbpriser.dk for at finde de billigste butikker så falder jeg over
disse 2 modeller (subj.)?!

Hvad er egentlig forskellen på disse 2? At de skriver ved G400 at den har
..25dp og G400P har .24-.25dp.... det kan da ikke være det eneste!? Man kan
da ikke se forskel på billedkvaliteten, eller hür?!

Hvad siger eksperterne?! =)

Mvh, Kim Bruun

Fra : Kole

Dato : 05-03-01 13:02

> Hvad siger eksperterne?! =)

Jeg har også forgæves forsøgt at finde forskellen. Jeg har selv en G400 (P?)
som jeg bestilte hos PRC-Data. På skærmen står der G400, Windows/linux
genkender den som G400P på kassen står der G400 og i manualen G400P ...
Argh... Jeg ved ikke hvad jeg skal tro!

Jeg synes at have set et sted at G400P har 120 Hz som max, hvor G400 har
160. Jeg ved dog ikke i hvilken opløsning dette er... Jeg kører 1600x1200 @
85 Hz og 1280x1024 @ 100 Hz.

Hvis du pludselig finder ud af løsningen, skriv endelig her i NG!

Mvh

Kole

Fra : Peter Kryhlmand

Dato : 12-03-01 18:52

Hallo!

Jeg er også den lykkelige ejer af en Sony G400 skærm. Min er model P!

For at finde ud af hvilken model I har, skal i trykke på menu knappen i ca
fire sekunder. Herefter viser den på skærmen hvilken type den er.

Men hvad forskellene er aner jeg heller ikke!

PS: Der står skrevet at den skulle kunne køre 1280 X 1024 @ 101 hz...men min
viser kun 85hz i denne opløsning?

Den kan ikke sættes højere i indstillingsmenuen...

What to do?

/Peter