Flash 5 vs. Illustrator 8
Fra : Dan Risdahl Knudsen

Dato : 04-03-01 14:18

Hey
Jeg kan ikke få min Illustrator 8 til at fungerer. Det virker som det bliver
påvirket af at Flash 5 er installeret. Kender du til nogle måder jeg kan
løse problemet på, nogle dll detajler man evt. kan ordne selv eller skal jeg
ud og downloade løsninger.
Jeg arbejder på en simpel pc ikke noget specielt, meget standard.

FreddyA
apart

Fra : emil

Dato : 05-03-01 00:37

Installering af Flash og Ill8 har ikke noget med hinanden at gøre.
Så jeg kan ikke se der kan være problem der.
Hvor simpel er din komputer? Ill8 er meget
krævende og vil have masser af processorkræft og Ram.
Jeg ved ikke hvad du mener med "at få det til at fungere" .
Men hvis du mener at Ill8 åbnes, men den kører langsamt eller
slet ikke køre, tror jeg at problemet er din computer.

Hilsen
Emil

--
<http://hjem.get2net.dk/Flash-Shock>Hilsen