Flash Point 2
Fra : Søren

Dato : 06-12-02 17:00

Tak for de beroligende svar.

Jeg er først lige vågnet efter en tur i saunaen med berusende
petroleumsdampe.

Petroleumen er jo lukket inde i en lille beholder, så dampene kan ikke
slippe ud.

Jeg jar altid en spand med vand til at smide på ovnen (og ildebranden).

Søren (Glad saunaejer)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-12-02 18:11

Søren skrev:

>Jeg jar altid en spand med vand til at smide på ovnen (og ildebranden).

Det må du endelig ikke smide på en petroleumsbrand. Den
eksploderer.

I stedet skal du lægge et håndklæde hen over flammerne. Det er
ligemeget om det er vådt eller tørt. Det kvæler ilden.

Jeg ved godt at peroleumen er i en beholder, men i værste fald
vælter den så petroleumen flyder ud.

--
Bertel

Fra : Søren

Dato : 06-12-02 18:34

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Det må du endelig ikke smide på en petroleumsbrand. Den
> eksploderer.
Klart.