Kabler til Alcatel ??
Fra : Runman

Dato : 06-12-02 18:53

Hej Alle i NG !
Jeg har et spørgsmål , som jeg håber nogen kan hjælpe mig med !!
Hvor kan man købe datakabler til Alcatel & hvilke programmer skal jeg bruge
???

Henrik

Fra : LLM

Dato : 20-12-02 01:00

"> Hvor kan man købe datakabler til Alcatel & hvilke programmer skal jeg
bruge

Hej Henrik
Du skriver ikke noget om hvilken model?

Såvidt jeg har kunnet finde ud a,f er det sparsomt med tilbehør og
informationer til de nye Alcatel modeller herhjemme. Der findes en del
udenlandske sider, heriblandt sider med diagrammer over hvordan man selv
laver datakabler.

Det er altsammen dyrt eller pokkers besværligt. Det jeg synes kunne være
interesant er der skulle være koder/triks i cirkulation som evt. vil
kunne fjerne simlåsen uden brug af nogen form for kabel, (hvis det kun
er det det drejer sig om).
Mvh LLM

http://www.kandu.dk/

Fra : LLM

Dato : 20-12-02 23:11

"Runman" skrev d. 06-12-02 18:53 dette indlæg :
> Hvor kan man købe datakabler til Alcatel & hvilke programmer skal jeg
bruge
> Henrik

Måske kan dette firma hjælpe med data kabler
http://www.cyclingon.net/shop/index.php?side=forside

>Måske kan programmer herfra bruges http://mobile.box.sk/showme.php3?

MVH LLM

http://www.kandu.dk/