007 Nightfire
Fra : S@ndman

Dato : 06-12-02 11:41

Hejsa,

Hvornår udkommer dette spil....kan ikke finde noget om det...??

Hvor kan jeg hente SP-demoen...??

S@ndman

Fra : Pingo

Dato : 06-12-02 14:20

Skulle gerne komme i butikkerne fra d.12 af...

demoen skulle være til at hente på fileplanet.com eller andre steder..

Fra : S@ndman

Dato : 07-12-02 00:02

"Pingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle gerne komme i butikkerne fra d.12 af...
>
> demoen skulle være til at hente på fileplanet.com eller andre steder..

hvilke andre steder, hvor man ikke skal opretetes.....??

S@ndman

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-02 00:08

www.sharereactor.com

Fra : Klaus G.

Dato : 07-12-02 20:46

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> Skulle gerne komme i butikkerne fra d.12 af...
>
> demoen skulle være til at hente på fileplanet.com eller andre steder..

Det fulgte med til min nye mobil. Har dog ikke prøvet det endnu... Så bare
ud og køb en Sony Ericsson T68i :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch