Cd'er
Fra : Mark Høserich

Dato : 04-12-02 17:00

Hvor finder man de billigste Cd'er både med og uden cover ?

PFT
Mark

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-12-02 17:25

Mark Høserich wrote:
> Hvor finder man de billigste Cd'er både med og uden cover ?

Svaret afhænger meget af mængden du har brug for og det er heller ikke
den rigtige gruppe så prøv og spørg i gruppen for CD-drev, der er
sikkert nogen som kan hjælpe.

Mvh

Bruno

Fra : Bandit

Dato : 04-12-02 20:22

Hvormange skal du da bruge ??? Jeg sælger Mr Platinum 80 min 700mb x40
speed for 310 kr incl moms

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-12-02 20:25

Bandit wrote:
> Hvormange skal du da bruge ??? Jeg sælger Mr Platinum 80 min 700mb x40
> speed for 310 kr incl moms

Rimeligt, men ikke vildt billigt og meget OT

Fra : Bandit

Dato : 04-12-02 20:37

Tja hvis man tager edb priser så er der da en del billiger eller hvad ??
dette er kopieret fra Edbpriser

CD-R Spindle (100-Pack 700MB / 80 min / 40X 525 kr.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-12-02 18:38

In article <kysH9.2846$Wb1.2412@news.get2net.dk>, Bandit wrote:
> Hvormange skal du da bruge ??? Jeg sælger Mr Platinum 80 min 700mb x40
> speed for 310 kr incl moms

CD'ere koster da normalt kun omkring 10 kr, så det lyder vildt dyrt.
Og i Tyskland får man 100 til den pris inkl. EU moms og forsendelse.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-12-02 18:41

In article <kysH9.2846$Wb1.2412@news.get2net.dk>, Bandit wrote:
> Hvormange skal du da bruge ??? Jeg sælger Mr Platinum 80 min 700mb x40
> speed for 310 kr incl moms

Hvis vi antager at det er 100 stk, så går jeg ud fra, at det
er ulovlig handel uden afgifter ?

Du må ikke videresælge CD'er du har importeret uden at
betale afgift. Men man må gerne købe i udlandet til eget brug.

Fra : Bandit

Dato : 05-12-02 19:02

Køb du dine skiver i udlandet, og lad vær med at bland dig i hvad jeg
fortager mig, har du et problem med det så meld mig !!

meddelelse news:slrnauv3se.ui.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-02 21:24

*************
ja hvor er det dog ligegyldigt om der mangler lidt afgift eller ej..... er
han måske harm over nogle der har et par pakker cigaretter for meget med
over grænsen... sikkert det er sådan nogle tumber som regel
********

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-12-02 01:14

Bandit wrote:
> Køb du dine skiver i udlandet, og lad vær med at bland dig i hvad jeg
> fortager mig, har du et problem med det så meld mig !!

Offentligør en prisliste med dit navn og adresse, så skal jeg gerne give
den videre. Siden du er så sej kan du umuligt havde behov for at skjule
dig bag anonymitet.

Mvh

Bruno

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-12-02 15:14

Bandit wrote:
> Køb du dine skiver i udlandet, og lad vær med at bland dig i hvad jeg
> fortager mig, har du et problem med det så meld mig !!

Tænkte nok du bare var stor i munden, siden du ikke har skrevet din
adresse m.m. - du er til grin.

vh

Bruno

Fra : Bandit

Dato : 07-12-02 16:47

Og du er direkte dum ! Og hvad for dig igrunden til at tro at mit
skivesalg er ulovligt ? har på intet som helst tidspunkt antydet at jeg
havde med ulovlig forretning af gøre !

så hvem er tilgrin ?

Fra : Dopedog

Dato : 05-12-02 21:20

> Hvormange skal du da bruge ??? Jeg sælger Mr Platinum 80 min 700mb x40
> speed for 310 kr incl moms

Damn ... det var satme en dyr brændbar cd ! :)

-Ronnie

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-12-02 01:12

Dopedog wrote:
> Damn ... det var satme en dyr brændbar cd ! :)

Den dyreste jeg nogensinde har brændt på kostede 160.- + moms, og så var
der også lige de 20 stykker der blev leveret per kurer med et fly fra
tyskland som egentlig var meget dyrer hvis forsendelsen skulle med

Men det var selvfølgelig også dengang at brænderen kostede 50.000+,
skiver var svære at skaffe og det at brænde i 2x var at be om problemer.

Dengang var det at udgive software på CD forøvrigt en glimrende
kopibeskyttelse i sig selv, for næsten ingen havde brændere for slet
ikke at tale om harddiske der var store nok til formålet.

Mvh

Bruno

PS. Skal man bruge mange skiver så køb dem dog lovligt i fx. Tyskland i
stedet for at betale overpris hos dem som snyder med moms og told, dem
der snyder på den måde stjæler jo i virkeligheden for os allesammen.

Fra : Tryllerik

Dato : 04-12-02 20:16

Prøv nierle.de

Mvh

Tryllerik

Fra : Bandit

Dato : 04-12-02 20:23

Hovsa !!!

Glemte lige at sige at det er for 100 stk på spindel
:)

Sorry