Hvor købes køkkenbordplade i min. 64,5 cm?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 05-12-02 17:48

Dumt mål, men sådan er det gamle plade. Nogen der ved hvor man kan købe dem
i en sådan overstørrelse?
Erik

Fra : Per H

Dato : 05-12-02 18:32

On Thu, 5 Dec 2002 17:47:43 +0100, "Erik M. Nielsen"
<genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev:

>Dumt mål, men sådan er det gamle plade. Nogen der ved hvor man kan købe dem
>i en sådan overstørrelse?

Skal den vær megen til den gamle da?
ellers kan den bestilles b.la hos silvan på overstørrelse, men det er
vist ret dyrt.

Få fat i en snedker til at klare opgaven for dig..

Vh Per

Glædelig jul

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-12-02 09:28

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote in message
> Dumt mål, men sådan er det gamle plade. Nogen der ved hvor man kan købe
dem
> i en sådan overstørrelse?

Ok - nu må du altså ikke hænge mig op på det, men jeg mener IKEA også kan
lave dem til dig. Umiddelbart ikke sindsygt dyrt, men check det lige.

Mvh

Jesper.

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 06-12-02 21:03

> Nogen der ved hvor man kan købe dem i en sådan overstørrelse?

Du skal prøve Krydsfinerhandlen i Kbh., de har det meste, til den
rigtige pris og kvalitet. Og ellers skaffer de det.

Det kan godt være at du er nødt til at handle gennem en håndværker.

Jeg har haft god erfaring med dem. Bla. leverer de til priser der er
op til 75% laver end køkkenforhandlerne(har spekuleret på om
køkkenforhandlernes overskud kun er placeret i køkkenbordspladen)og så
er kvaliteten den samme eller bedre(længere eller bredere stave).

Krydsfinerhandlen A/S
Hvidsværmervej 155
2610 Rødovre
Tel. +45 4484 1700
Fax. +45 4484 6533
E-mail kfh@krydsfiner.dk

Med træ hilsen
Philip Oest Møller

Fra : Kim

Dato : 07-12-02 11:58

"Philip Oest Møller" <philip2022@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal prøve Krydsfinerhandlen i Kbh., de har det meste, til den
> rigtige pris og kvalitet. Og ellers skaffer de det.

Og private kan handle dér ?
Det fremgår ikke af deres hjemmeside....

Mvh, Kim

Fra : Grønne

Dato : 07-12-02 17:52

> Det fremgår ikke af deres hjemmeside....

Hvad er addressen på deres hjemmeside ?

/Grønne

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 08-12-02 02:53

Jeg er ikke sikker på at de gider handle med dig. Derfor skrev jeg at
du muligvis er nødt til at handle gennem en håndværker(eller anden med
et relevant CVR/SE NR.)

Det er jo et frit land, så de kan handle med hvem de vil.
Du kan jo altid appelere til at det er jul!

Med træ hilsen
Philip Oest Møller

Fra : Møller

Dato : 09-12-02 19:53

"Philip Oest Møller" <philip2022@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> et relevant CVR/SE NR.)
>
> Det er jo et frit land, så de kan handle med hvem de vil.
> Du kan jo altid appelere til at det er jul!

Da jeg lavede køkken for 30 år siden, ville jeg have bordplader der var hhv.
80 og 95 cm brede, 4 cm tylle oh med 2 cm brede stave. Og så valgte jeg fyr
med brune limstriber, det blev kun sæbebehandlet, og det holder fint endnu,
da det er mættet, kan det tåle både rødvin og rødbedesaft, men ikke så godt
støbejernsting der er våde og står for længe.

Jeg bestilte dem direkte hos en limtræsfabrik, og det var billigere end
standard bordplader på 62 cm, dette tossede mål kommer fra, at mand regnede
i for og de fleste plader til køkkener var 2 fod: standard plader var 4 x 8
fod = 122 x 244 cm.
Du kan da prøve om der er nogen der vil levere det til dig. søg f.eks på
google
--
Møller