gratis program ala winpopup
Fra : John Joe

Dato : 04-03-01 21:43

Findes der ikke et gratus, lille program i stil med winpopup, men blot lidt
mere funktionelt?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-03-01 22:06

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> Findes der ikke et gratus, lille program i stil med winpopup, men blot
lidt
> mere funktionelt?

ICQ?!

--
Bjarke Andersen

Fra : James Rune Hansen

Dato : 04-03-01 23:24

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke et gratus, lille program i stil med winpopup, men blot
lidt
> mere funktionelt?

Winpopup Plus

Det er lige hvad du efterspørger..

/James

Fra : cjt

Dato : 05-03-01 07:07

> Winpopup Plus

Er det Shareware eller Buyware ???

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : James Rune Hansen

Dato : 05-03-01 17:50

[SNIP]
> Er det Shareware eller Buyware ???
[SNIP]

Med al respekt for dem der knokler døgnet rundt for at lave disse små men
meget funktionelle programmer.. så bliver buyware eller Shareware til bara
man har de rigtige data.. HINT HINT

/James

Fra : Oros

Dato : 05-03-01 11:16

Hej John!

> Findes der ikke et gratus, lille program i stil med winpopup, men blot
lidt
> mere funktionelt?

Jeg gik selv og funderede det samme i sin tid! Problemet er vel sagtens at
det kun er til brug i et lille lokalt netværk ikke? Ergo udelukker det nok
det ellers fremragende program ICQ eftersom dette kræver en server til
viderebehandling.
Jeg kan kun varmt anbefale dig et ganske og aldeles gratis program der
hedder "United Frequencies" Jeg blev så glad for programmet at jeg faktisk
har siddet og lavet en dansk-sprog-fil til den! (man kan vælge sprog i
menuen i programmet og henvise til den sprogfil jeg har editeret)
Prøv evt. at kigge på vores forenings hjemmeside http://come.to/pc_impact i
"about us" sektionen! Der kan du se et afsnit der hedder "United
Frequencies", og her kan du se et screenshot af programmet (dog med
modificeret baggrund - som man også kan vælge via menu. Selvom det måske
fremstår somom det fylder hele skærmen så er det kun et vindue som alt efter
din opløsning ikke fylder så meget, med et hav af indstillingsmuligheder,
pop-up, lyd ved beskedmodtagelse osv osv) Jeg har også lagt et link til både
program og den danske sprogfil på siden så du kan hente det via den. Alt i
alt et meget alsidigt program og ikke nær så belastende som winpop og dens
simpelhed
Vi har brugt programmet med stor success her i vores lokale netværk
herhjemme (mig og nabo)

ps.
Eneste minus er at folk skal ligge i samme "workgroup", hvad denne hedder er
dog ligemeget, bare det er ens for alle....

mvh
Rasmus Jensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-01 11:31

"Oros" <oros@it.dk> wrote in message news:97vp6s$13em$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> det kun er til brug i et lille lokalt netværk ikke? Ergo udelukker det nok
> det ellers fremragende program ICQ eftersom dette kræver en server til

Øhm, der er muligt selv at køre en ICQ server. Server softwaren er frigivet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kell Larsen

Dato : 05-03-01 12:40

Det lyder spændende.
Jeg har forsøgt at downloade og unzippe programmet, men det siger, der
mangler 41 bytes i zipfilen - og vil ikke lukke den op.
Gider du prøve at kigge på det igen.
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : John Joe

Dato : 05-03-01 17:15

"Kell Larsen" <Kell.Larsen@image.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har forsøgt at downloade og unzippe programmet, men det siger, der
> mangler 41 bytes i zipfilen - og vil ikke lukke den op.

Jeg får den samme fejl. Oros det ser ud som om at filen ikke er intakt.

Fra : Oros

Dato : 05-03-01 19:15

> Jeg får den samme fejl. Oros det ser ud som om at filen ikke er intakt.

Hej Folkens! Undskyld mange gange... Det er hundrede år og dage siden jeg
har kigget på den hjemmeside... guderne vide hvorfor filen var rådden! Jeg
har nu (eller rettere ER i gang med at uploade en frisk fil som fylder et
par bytes mere, hvilket i øvrigt også gælder den danske fil-oversættelse, så
hent også den igen!?!?!?) -og som er testet hjemmefra før afsendelse Det
tog jo lige lidt tid at finde de gamle støvede papirer frem med
konto-oplysninger til ftp'en! *G*
Håber ikke at i mistede modet!

Ok, det var jeg faktisk ikke engang klar over! (det vil jeg da selv lige
kigge nærmere på) Men det er jo ikke sikkert de 2 alm. brugere derhjemme på
lokalnettet er så "hardcore" at en af dem gider have en maskine kørende
døgnet rundt "bare for at kunne chatte", det eneste man faktisk går glip af
med UF, er muligheden for at skrive "offline messages"... :)

mvh
Rasmus Jensen

Fra : Kell Larsen

Dato : 06-03-01 01:02

Så funker det
Tak skal du ha
´Kell

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-03-01 20:40

> [...]
> det kun er til brug i et lille lokalt netværk ikke? Ergo udelukker det nok
> det ellers fremragende program ICQ eftersom dette kræver en server til

Du kan da få icq til localnet også gratis fra mirabilis...

http://www.icq.com/groupware/

Hygge

Flemming

Fra : Danny Kragh

Dato : 07-03-01 22:11

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> Du kan da få icq til localnet også gratis fra mirabilis...
>
> http://www.icq.com/groupware/

....hvis man vel og mærke kører WindowsNT på server.

Danny