ezmlm - problemer
Fra : Bo Simonsen

Dato : 06-12-02 15:51

Hej!

Jeg prøver at oprette en mailinglist vh.a. ezmlm.

Det er til en linux bruger gruppe, kaldet sdlug, jeg har fået
sdlug-announce til at spinde, den er modereret.

Men så vil jeg lave en der hedder sdlug-misc, den er ikke modereret men
tilgengæld skal folk være subscribers for at kan poste. Den er oprettet
vh.a.:

ezmlm-make -adfimO ~sdlug/misc ~sdlug/.qmail-misc sdlug-misc
geekworld.dk

Men det virker ikke rigtigt, ingen kan poste.

Jeg har en hvis idé om at folk skal stå, som subscribers i misc/allow/,
men hvordan får jeg ezmlm til at gøre dette, når folk subscr jeg ezmlm
til at gøre dette, når folk subscriber?

Bo Simonsen

Fra : Martin Hansen

Dato : 12-12-02 08:43

On Fri, 6 Dec 2002 15:51:06 +0100, Bo Simonsen <bo@geekworld.dk>
wrote:

>Jeg har en hvis idé om at folk skal stå, som subscribers i misc/allow/,
>men hvordan får jeg ezmlm til at gøre dette, når folk subscr jeg ezmlm
>til at gøre dette, når folk subscriber?
Det er en tid siden jeg har brugt ezmlm, så jeg kan ikke lige huske om
det er de rette optioner du har brugt.

Men jeg kan fortælle dig at dine subscribers ikke skal stå i
misc/alow, den er beregnet til at tilføje adresser der må skrive til
listen men som ikke er tilmeldt. Fk. hvis du er tilmeldt med din
hjemme adresse, men også gerne vil kunne skrive fra din arbejdsadresse
uden dog at få indlæg til din arbejds adresse

--
Martin Hansen.