Brevfletnings problem
Fra : Tue Hellstern

Dato : 06-12-02 08:37

Hej NG,

Jeg har et problem som jeg er ved at få grå hår i hovedet af. Jeg har 3
maskiner der bruger Windows 98 og Office 2000, en der bruger Windows 2000 og
Office 2000.

Der er oprette nogle brevfletnings dokumenter som ligger på en filserver.
Disse dokumenter fletter alle med et dokument (Adr.txt) der ligger lokalt på
alle maskiner. Det virker perfekt på de 3 Windows 98 maskiner, men på
Windows 2000 maskine får jeg en fejl - datakilden kan ikke findes, hvis man
trykker på detaljer kan man se at det er Adr.txt den ikke kan finde og den
findes altså

Jeg har søgt på Microsoft's www siden og i div. Nyhedsgrupper men jeg har
ikke kunne finde nogen løsning. Jeg har på fornemmelsen at det har noget med
en ODBC driver at gøre, men jeg kan ikke finde en løsning. Er der nogen der
har et bud på en løsning?

Hilsen

Tue Hellstern