3510 unlock
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-12-02 21:36

Heysan,

Jeg har anskaffet mig et datakabel til Nokia 3510 - og nu vil jeg så gerne
ha' telefonen unlocked. Uanset om jeg bruger Com1 eller Com2 kan/vil
programmet ikke komme i kontakt med telefonen - com-portene er testet ved at
bruge et Nokia 3310+3310 tlf. - ingen problemer dér.

Nogen forslag til hvad jeg skal tjekke, evt. sende en "guide" til hvordan
jeg unlocker telefonen?

// Troels

Fra : UnlockServices.DK

Dato : 03-12-02 21:48

Har du husket at 3510 er en DCT4 telefon og skal unlockes med et andet
program ?

Mvh
"C@ss"

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-12-02 22:11

> Har du husket at 3510 er en DCT4 telefon og skal unlockes med et andet
> program ?

Jada, har JIC DCT4 Unlocker. Det vil bare ikke få forbindelse, får at vide
"Privileged instruction".

// Troels

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 03-12-02 23:28

dct4tweak beta2 virker.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 04-12-02 15:53

> Nogen forslag til hvad jeg skal tjekke, evt. sende en "guide" til hvordan
> jeg unlocker telefonen?

Når jeg bruger DCT4 Tweak, får jeg flg. medd:

Entering test mode & Rebooting phone...
ERROR: Phone does not answer!
----------------
Check phone connection, and that phone is powered on!

Kabel er i Com1 - så det er ikke dét der er problemet - min comport virker,
den kan sagtens komme i kontakt med 3310 (selvf. via 3310 datakabel).
telefonen er tændt (Lader ikke sat til)

Hvad gør jeg galt?

// Troels

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 04-12-02 17:26

sikker på det er beta 2 udgaven?

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 04-12-02 17:28

> sikker på det er beta 2 udgaven?

110% sikker.

1.0 Beta 2 står der i titlebaren.

// Troels

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 04-12-02 17:29

Hvilket styresystem bruger du?

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 04-12-02 19:01

> Hvilket styresystem bruger du?

Windåse XP DK SP1'ed

// Troels

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 04-12-02 19:52

Bruger du så Userport?...
Hvis ikke... Prøv så og hent det her
http://www.writelog.com/support/lpt_port_support_on_windows_nt.htm

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 05-12-02 09:14

> [...]
> bruge et Nokia 3310+3310 tlf. - ingen problemer dér.
>
> Nogen forslag til hvad jeg skal tjekke, evt. sende en "guide" til hvordan

Hej Troels
Hvad med dit datakabel?
Har erfaret at det åbenbart ikke er alle kabler der kan.Jeg har et Mbus med
PS2 adaptere.Købte replacement head til 3510 i UK, men det duede ikke i
starten.Problemet er den ikke vil sætte tlf. i TEST MODE.Jeg sender lige et
program der kan.Brug" write phone to log" funktionen, så er den i TEST MODE.
Derefter brug JIC unlocker, sluk telefon, frakobl og tænd igen, så er den
låst op.

Mvh. Lars
12Unlock.Dk