OT:Brugt dykkerudstyr til salg
Fra : P Kaasing

Dato : 03-12-02 19:54

Jeg har en del brugt dykkerudstyr til salg:
Typhoon Ranger triliminat tørdragt. Der skal ny lynlås i, og støvlerne skal
også snart skiftes.
Suunto Web 1000 BCD - Perfekt stand, brugt på ca 50 dyk
Suunto regulatorsæt, ikke Teno. 1.trin, 2.trin, manometer,dybdemåler.

/Poul

Fra : Morten Dall

Dato : 03-12-02 21:36

Hej Poul,

"P Kaasing" <poul@itide.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Suunto Web 1000 BCD - Perfekt stand, brugt på ca 50 dyk
> Suunto regulatorsæt, ikke Teno. 1.trin, 2.trin, manometer,dybdemåler.

fint nok hvad med priser osv ?

nå men kan du ikke fortælle mig alt hvad du kan komme i tanke om at for
tække om din teno, ? har du et billede af den ? hvad med pris ? er der kun 1
automat eller er der også en octapus, eller er det et sæt med 2 x teno ? osv
osv.

mvh Morten