MS Windows
briani 27239
fejlmeddelelse i win me
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-12-02 17:25

hej jeg har et problem med min win.me jeg får denne fejlmeddelelse hver gang
programmet starter "spool32 har medført en fejl i <ukendt>.
spoll32 lukkes.Hvis der fortsat opstår problem, skal du prøve at genstarte
computeren"
Hvad kan der være galt?

Fra : Rune

Dato : 03-12-02 23:00

Windows ME er skod og fuldt af fejl, den du beskriver er blot endnu én.
Skift styresystem!

Fra : Madsen

Dato : 04-12-02 02:32

Jørgen Nielsen skrev:

> [...]
> hver gang programmet starter "spool32 har medført en fejl i
> <ukendt>. spoll32 lukkes.Hvis der fortsat opstår problem, skal du

Nu er det lidt svært når du ikke nævner hvad det er for et program
som udløser fejlen, men spool32 har sikkert noget med printeren at
gøre. Se evt. <http://support.microsoft.com/?kbid=190825>

Madsen.