Burn gel - have fakkel
Fra : scooter@raunholt.dk

Dato : 03-12-02 10:35

Hej
Jeg har købt en have fakkel,en zink beholder med
en dåse der skal fyldes med burn gel, en tyktflydende
væske der så brænder langsomt men dog for hurtigt det
koster nemlig kr. 20,- pr liter. Her er spørgsmålet
er der nogen der ved hvordan man selv laver det. Det
er isopropyl alkohol + fortykkelses middel står der
på flasken.

Fra : Christian

Dato : 03-12-02 20:15

<scooter@raunholt.dk> wrote in message
> [...]
> er der nogen der ved hvordan man selv laver det. Det
> er isopropyl alkohol + fortykkelses middel står der

Tja, i gamle dage kaldte man den slags for Napalm. Lad være med at rode med
det hvis du ikke er helt sikker på hvad du har med at gøre.

Her kan du blive meget klogere:
http://groups.google.com/groups?q=napalm&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
selm=ZsEKOZY9JBRIkNgCeRuHJPD8CCPD%404ax.com&rnum=1

Fra : Gert Espersen

Dato : 04-12-02 09:29

Man kan osse lave en god blanding af tapetklister, diesel / spildolie og
et skvæt benzin...........Ehhhhh på den anden side.....lad hellere være
med det

-Gert..

Fra : SHN

Dato : 03-12-02 12:16

Hvad med lampeolie og husblas?
Søren H.N.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 04-12-02 10:33

<scooter@raunholt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der ved hvordan man selv laver det. Det
> er isopropyl alkohol + fortykkelses middel står der

Det hvor man billigst får Isopropyl alkohol er vel i karburatorsprit. Prisen
på det vel ca. 20 kr. pr. l.
Jeg tror ikke der er så meget at hente i hjemmefabrikering...

/Nygaard