Domæneupgrade til ASP giver fejl i formmai~
Fra : - A

Dato : 02-12-02 23:17

For nylig er mit domæne opgraderet fra en ganske almindelig løsning,
der kun indeholder standart cgi script såsom formmail og counter, til
også at have adgang til diverse ASP funktioner.

Det drejer sig om luksussitet -
http://www.wannafind.dk/produkter/webhotel-info.asp har mere info.

Men problemet er at en side med formmail lavet med FrontPage som
hidtil har virket, desværre ikke gør det mere.

Når formularen submittes fåes følgende fejlmeddelelse:

FrontPage Error.
User: please report details to this site's webmaster.

Webmaster: please see the server's application event log for more
details.

Da det er længe siden jeg har brugt formularen sidst, er det ikke til
at sige hvornår fejlen er opstået. Men da den er konstateret efter
opgraderingen af domænet, er det vel logisk at kæde fejlen sammen med
denne.

Derfor spørger jeg: er der den mindste mulighed for at en
domæneopgradering, har haft indflydelse på formmail lavet med
FrontPage.

Siden har været online de seneste 4-5 måneder, og der er ikke rettet
et eneste komma i koden, så det er jo lidt mystisk, ikk´?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-12-02 03:58

On Mon, 02 Dec 2002 23:16:46 +0100, - A <no@way.net> wrote:

> [...]
>
>Men problemet er at en side med formmail lavet med FrontPage som
>hidtil har virket, desværre ikke gør det mere.

Hvad sagde Wannafind, da du spurgte dem?

<snip>
>Derfor spørger jeg: er der den mindste mulighed for at en
>domæneopgradering, har haft indflydelse på formmail lavet med
>FrontPage.

Ja.

--
Jørn Andersen,