når spækbrædtet skal tåle vand
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-02 21:08

Med en ny inskøbt overfræser er det altså svært at vente på at komme igang.

Så jeg drønede ud i Silvan og fandt en bordplade rest af bøg til ikke ret
mange penge.

Den har jeg nu (med møje) omdannet til et spækbrædt som passer ned over
vores håndvask.

Spørgsmålet er nu hvd jeg skal behandle det med inden der kommer vand på?

Og kan det tåle opvaksemakinen?

By the way...... det ville også være ret fedt med en gør det selv guide til
sådan en overfræser.

Frank

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 02-12-02 21:47

"Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og kan det tåle opvaksemakinen?
>

> By the way...... det ville også være ret fedt med en gør det selv guide

Giv det evt. noget madolie - det behøves kun af kosmetiske årsager. Det vil
dog aldrig komme til at kunne tåle opvaskemaskine. Det vil revne og flække -
desværre, du må igang med børsten.

VH Birgitte

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-12-02 22:35

> [...]
vil
> dog aldrig komme til at kunne tåle opvaskemaskine. Det vil revne og

Varm madolie er bedst (ikke over 100 grader). Hvorfor kommet det i
opvaskemaskinen? Det skal bare have en gang varmt vand, og så er det så fint
som nyt igen.

Mvh Maria

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 02-12-02 23:44

> Varm madolie er bedst (ikke over 100 grader). Hvorfor kommet det i
> opvaskemaskinen? Det skal bare have en gang varmt vand, og så er det så
> [...]
Madolie har en tendens til at blive harsk, en tendens som linolie ikke har.
Derfor vil jeg give Thorleif ret... MASSER af linolie, og ingen
opvaskemaskine.

Thomas

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 02-12-02 21:48

Linolie + linolie + linolie+ linolie+ linolie+ linolie alt det den kan æde
på begge sider.
ikke i opvaskemaskine, alt det varme vand vil få det til at gå fra
hinanden.

Thorleif

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-12-02 09:09

Frank wrote:

> [...]
>

> By the way...... det ville også være ret fedt med en gør det selv guide til

Hej

Til lykke med din nye fræser. Prøv at kigge på denne side:
http://www.freseteknikk.com/
Der kan du bl.a. hente pdf'er af et blad der hedder InProfile, samt en
masse andet du måske kan bruge.
Prøv også at søge efter router eller routing på nettet, så får du
sikkert en masse hits, hvor du kan få ideer.
Der er masser af sider.

Ole-J

Fra : Per H

Dato : 03-12-02 11:02

On Tue, 03 Dec 2002 09:09:04 +0100, Ole Jensen <o-jensen@inet.uni2.dk>
skrev:

> [...]

Har du set at Harald nyborg har en kæmpe kasse med fræserjern på
tilbud?

De er ok til privat formål, og der er rigtig mange, Fås ikke
billigere.

Vh Per

Glædelig jul