søger et tv prg.
Fra : Per H

Dato : 02-12-02 17:45

Er der en der har set det program hvor der blev besøgt en
møbelværksted i kbh, og hvor de viste hvordan man fremstiller stole?
der var optakt til besøget i et tidligere program i sidste uge
(mandag)?? hvor de viste antikke møbler. bla.

Jeg er meget intr i optagelsen fra møbelværkstedet

Vh Per

Glædelig jul

Fra : Janne B. Petersen

Dato : 02-12-02 22:19

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
> [...]
> (mandag)?? hvor de viste antikke møbler. bla.
>
> Jeg er meget intr i optagelsen fra møbelværkstedet

Hej Per

Du kan evt. prøve at spørge under news:dk.medier.tv her er der måske nogle
af alle de "tv- kyndige" som kan være dig til stor hjælp

mvh
Janne

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 03-12-02 20:00

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (mandag)?? hvor de viste antikke møbler. bla.
>
> Jeg er meget intr i optagelsen fra møbelværkstedet

Hej

Jeg tror nok det var det indslag der lige har været i "Hvad er det værd" Her
kl. 19.30, hvis det er det du søger mener jeg det bliver genudsendt fredag
eftermiddag.

Og også god jul til dig

Brian Østergård

Fra : Per H

Dato : 03-12-02 20:21

On Tue, 3 Dec 2002 19:59:36 +0100, "Brian Oestergaard"
<mantabrianREMOVE@hotmail.com> skrev:

> [...]

>kl. 19.30, hvis det er det du søger mener jeg det bliver genudsendt fredag

ja det var det prg jeg mente
Jeg har set det, ellers tak.

Vh Per

Glædelig jul