update af billeder som virker i seneste mo~
Fra : Kim Schulz

Dato : 02-12-02 14:00

hejsa
jeg sidder med et webcam som uploader et billede til en ftp hvert
sekund.
på siden har jeg så et javascript som plejer at virke i alle
browsere,men efter jeg opgraderede min phoenix og mozilla (samme
browserfamilie, så virker det ikke mere).

det ser således ud (i <head>):
<script language="Javascript">
function refreshCam(){
rfsh = new Date() ; rfsh = "?"+rfsh.getTime()
document.images["webcam"].src = "webcam.jpg"+rfsh
setTimeout("refreshCam()", <?=$time ?> )
}
</script>

(og i bunden af <body>):
<script language="JavaScript">
if( document.images )
refreshCam();
</script>

nogen der lige kan se hvad der er galt? Jeg gætter på at jeg skal bruge
noget GetElementById i stedet for images, men jeg synes ikke lige det
hjælper.

Fra : Hintzmann

Dato : 02-12-02 14:10

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message
> [...]
> browsere,men efter jeg opgraderede min phoenix og mozilla (samme
> browserfamilie, så virker det ikke mere).

Prøv at giv et online eksempel

Hintzmann

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-12-02 14:12

On Mon, 2 Dec 2002 14:10:00 +0100
"Hintzmann" <nospam@please.dk> wrote:
> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message
>
> Prøv at giv et online eksempel

http://kim.linux.dk/webcam/

(nogle gange kan IE ikke lide linket - ved ikke hvorfor)