gulvvarme og trægulv, hvor tykt er dit ?
Fra : ~Jan ~

Dato : 02-12-02 11:51

Hvor tykke er jeres gulv (trægulv) oven på jeres gulvvarme og
varmefordelingsplader ?

Jeg havde tænkt mig at ligge en gulvspånplade på 22mm og paketgulv 7 mm

I alt 29mm... Men bliver det for tygt til at varmen vil nå igennem ???

Jan

Fra : Villy Skov

Dato : 03-12-02 12:30

Der findes en brochure omkring trægulve og varme. Den kan du bestille
www.triptrap.dk. Den er sikket god nok, selvom dit gulv ikke er
triptrap.

Trip Trap Trægulv med varme
I dag kan et trægulv sagtens forenes med gulvvarme. Brochuren viser
forskellige muligheder for Trip Trap Trægulv med gulvvarme.

/villy

Fra : Villy Skov

Dato : 03-12-02 12:32

Hos www.triptrap.dk kan du bestille en brochure omkring trægulve og
varme i dem. Den er sikkert god nok, selv om dit gulv ikke er

Fra : ~Jan ~

Dato : 03-12-02 14:57

"Villy Skov" <villyskov@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I dag kan et trægulv sagtens forenes med gulvvarme. Brochuren viser
> forskellige muligheder for Trip Trap Trægulv med gulvvarme.

Har set den...
De benytter en 14 mm spån og 12 mm paket...

Men hvad bruger i andre ??? (tykkelse) ???
Jan