Hemmelighedholdeseserklæring
Fra : The BMA man

Dato : 02-12-02 10:10

Hej gruppe.

Jeg står for at ville i gang med at realissere een af mine mange
(synes jeg selv) gode ideer.

I den forbindelse vil jeg gerne have en partner til at hjælpe mig med
dele af projektet.

Jeg vil selvfølgelig foreligge ham ideen - han har meldt ud, at han
gerne vil høre mere om konceptet, så han er ikke helt uinteresseret -
men jeg vil jo selvfølgelig ikke forære ham den.

Så jeg tænker på et stykke papir, han skal underskrive - inden vi går
i gang med at snakke om projektet i detaljer - der forbyder ham selv
at bruge denne ide eller medvirke til, at andre får kendskab til denne
ide.

Er der nogen, der har noget sådant liggende, de vil dele af?
Eller har nogen gode råd til, hvad der skal tages med i en sådan?

Evt. kunne vi jo lave det som en "joint-venture", hvor det endelige
resultat postes i gruppen - til gavn for alle. Men det er under
forudsætning af, at der kommer noget fornuftigt indput.

Dette indlæg er postet i både dk.erhverv og dk.videnskab.jura.
Follow-up er sat til dk.videnskab.jura
--

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : Peter Dahl

Dato : 02-12-02 18:01

"The BMA man" <bmadsen@NOSPAM.image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forudsætning af, at der kommer noget fornuftigt indput.
>
> Dette indlæg er postet i både dk.erhverv og dk.videnskab.jura.
Prøv Google - men søg på hemmeligholdelse... og ikke hemmeligHEDholdelse....
alternativ NDA

Peter

Fra : Daniel Stefanac

Dato : 02-12-02 22:35

Du kan jo altid købe erklæringen hos Netvokat:
http://www.netvokat.dk/shop.asp?language=danish&category=&document=27&info=&
referrer=undefined

/Daniel

Fra : JensenDK

Dato : 13-12-02 00:10

"The BMA man" <bmadsen@NOSPAM.image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg står for at ville i gang med at realissere een af mine mange
> (synes jeg selv) gode ideer.
[klip]

Da jeg for et stykke tid selv, havde brug for et lignende dokument, fandt
jeg følgende links til skabeloner

http://www.tdcinnovation.dk/topframes.asp?ID=99&mID=85
http://www.startfirma.dk/art_show/8
http://www.tekinno.dk/7377 - der viser vej til
http://www.tekinno.dk/_root/media/22588%5FHemmeligholdelsesaftale%2C%20dansk
4.doc
http://www.dkpto.dk/blanketter/diverse/14_3_hemmeligholdelsesaftale.pdf

Kodeordet er immaterielret

Held og lykke med projektet
Flemming

Fra : The BMA man

Dato : 14-12-02 19:08

On Fri, 13 Dec 2002 00:10:02 +0100, "JensenDK"
<jensendk@post2.tele.dk> wrote:

>Da jeg for et stykke tid selv, havde brug for et lignende dokument, fandt
>jeg følgende links til skabeloner

Jeg er i mellemtiden selv begyndt at skrive een, ud fra noget, jeg har
fundet på diverse sites.
Men disse links gav jo et par gode dokumenter at sammenholde/inspirere
med.
Tak for disse!!