DHTML menu
Fra : Lars S. Geisler

Dato : 04-03-01 13:10

Hej, allesammen!

Jeg bruger DHTML Labs HierMenus på en side, jeg er ved at lave. Jeg har
lavet en lille ændring i koden: popUp('elMenu2_5',event,this,30,0) i stedet
for popUp('elMenu2_5',event) for at kunne få menuen til at dukke op det
rigtige sted.

Dette virker fint i Internet Explorer, men Netscape går fuldstændig amok.
Den kan ikke engang vise sidens layout.

Jeg har tjekket HTML-koden med diverse validators og kan ikke finde nogle
problematiske mangler/fejl.

Er der nogen, der kan hjælpe mig? (HJÆLP!!!)

Med venlig hilsen - og på forhånd mange tak,
Lars Sehested Geisler
larssg@gye.dk

Fra : Lars S. Geisler

Dato : 04-03-01 14:07

Ups - glemte adressen: http://dev.gye.dk/variant2/sideindhold.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-01 20:18

Sun, 04 Mar 2001 13:06:46 GMT, skrev "Lars S. Geisler"
<larssg@gye.dk>:

>Ups - glemte adressen: http://dev.gye.dk/variant2/sideindhold.asp

Kan ikke lige gennemskue koderne og se, hvor evt. fejl er, men kan
oplyse om at den ser lige ens ud i både Netscape 4.7 og 6.

I Opera 5.02 ser umiddelbart pæn nok ud, men dropdownmenu virker ikke.

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.01.2001