Word 2000
Fra : Karsten Aarhus

Dato : 01-12-02 21:04

Hejsa,

Jeg skal have lavet det sådan at jeg kan gå ind og lave et nyt dokument hvor
jeg så har en faneblad som hedder "firmanavn" hvor alle vores skabeloner
ligger inde under, nogle som ved hvordan det gøres ?

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Jørgen

Dato : 01-12-02 21:32

"Karsten Aarhus" <kaa@astralis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så har en faneblad som hedder "firmanavn" hvor alle vores skabeloner
> ligger inde under, nogle som ved hvordan det gøres ?

Tænker du på skabeloner?
I Word kan du indstille hvor dine skabeloner skal ligge. I dette bibliotek
kan du lave en mappe, der f.eks. hedder firma, og her kan du så gemme alle
dine skabeloner til firmaet.
Du åbner en skabelon ved at klikke på "filer" - "ny" og fanerne kommer frem.
Du kan se hvor dine skabeloner ligger ved at klikke på "Funktioner" -
"indstillinger - "filplaceringer"

Fra : Tue Hellstern

Dato : 01-12-02 23:12

Hej,
Bemærk at du ikke kan se fanebladet før der er placeret en .dot fil i dette.
Tue Hellstern

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 02-12-02 07:22

Mange tak.