Tørdragt Neopren eller Trilaminat
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-12-02 20:13

Hejsa

Jeg går og grubler over at købe en Tørdragt, jeg vil dog gerne høre folks
meninger om fordele/ulemper ved neopren og trilaminat dragter.

Håber i kan/vil hjælpe.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Mick

Dato : 01-12-02 21:24

Prøv at læse tilbage i denne NG -- 20 nov.

mvh
Mick

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 02-12-02 00:01

"Mick" <mtlxxx@hotmail.com> wrote in message
> Prøv at læse tilbage i denne NG -- 20 nov.
>
> mvh
> Mick

Tak for tippet det gør jeg :)

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 03-12-02 16:55

Ja uha lad være med at starte den tråd igen ! for guds skyld

:)